prinsessanmalin

Alla inlägg den 8 december 2019

Av Malin - 8 december 2019 21:47

Det har varit verkligen fullt upp i helgen. I fredaga var jag ledig. Så jag gick upp en skapligt tid fixade lite frukost. Man kollade på julkalendern. Efter det tog man en dusch och fixade sig. Senare när älsklingen kom hem så blev vi hämtade av våran kompis som skulle köra oss till stockholm. För vi skulle till idol. Jag fick det  present av min älskling. Som jag brukar få och vi har alltid vip när vi var där. Vi var när komma försent men vi kom dit tid. Men pappret så står det fel där vi skulle gå in. Men till slut blev det rätt. Vi åt våran buffe som in gick och efterrätt. Vi träffade massa kändisar också. Sen hämtade våran kompis när vi var klar och körde hem oss. Han fick bensin pengar av oss. Det regnade när vi åke hem. Det blev så kallt på kvällen. När man kom hem kollade vi på en serie klipp och senn gickvi la oss. Vi var så trött. Här kommer det några bilder från i fredags.   

                                                                      

Igår gick vi upp tidigt och fixade oss. Efter det gick vi till tåget. Vi skulle till Stockholm med en vän. För vi skulle kolla på en live podd som heter Nemo hittar en vän. Så han intervjua olika kändisar. Det var en krog där. Innan vi gick dit så kollade vi på affärer,fikade och åt. En som bjöd på dricka på stan också. När vi var på krogen bjöd dom på pepparkaka och glögg. Vi handlade lite gott som vi kunde äta när vi skulle hem. Det var riktgt kallt när vi skulle hem. Tur så köde våran kompis pappa hem oss. Det tackar vi för. Klockan var så mycket också. Man la sig direkt när vi kom hem. Var så trött.  Här kommer det några bilder från igår. 

                                       

 

Idag tog vi lite sovmorgon. Vi fixade oss åt frukost. Efter det gick vi ner oc slängde skräp. Sen träffade vi en kompis. Sen gick vi Träffade på Sanna Ekman. För hon är här och hjälper till med revyn. Så vi skrev till henne. Så vi fick träffa henne. Hon är ju så bra. Snällt av henne också. När vi gick dit så snöade det. Efter det kom tråkiga regnet hit. Sen gick till stan och träffa en till kompis. Vi handlade lite och sen gick vi hem till den ena kompisen. Vi fikade och snackade. Köpte dom här nya kaka som är ny till fikat. Efter det tog vi bussen hem. Vi fixade lite kvälls mat när vi kom hem. Man kollade även på två av julkalendern. För missade igår. Efter det tog man fram kläder tills i morgon och sen tog man en dusch.  Nu kollar man på tv inna man ska sova. Drack kaffe för en stund sen. Vart så sugen på det.  Här verkligen varit kändis helg denna helg. Vi skulle åkt till scfi mässa men blev inre så denna gång. Men det går fler gånger. Här kommer det några bilder från idag. 


         

Idag är det andra advent. Hoppas ni har haft en mysig dag idag. Det har gått galent fort dom dagarna också.<3


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards