prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 december 2019

Av Malin - 18 december 2019 21:19

När man vaknade i morse var man rätt trött. Men det var bara att gå upp och fixa sig. Man öppnade en lucka och sen fixade man lite frukost. Man började lite senare idag. Fick jobba idag på min lediga dag. Men gjorde inte så mycket för vi åt jul mat md barnen i ett lång bord. Vi trodde det var i morgon men blev idag i stället. Man ville ha lite jul kläder men vi få ta de på fredag  istället. Inge kul väder idag. Först massa regn och snö. Fick den här fina blomma av en av barnen. Tack så mycket för den. Vi fick massa fina jul kort idag. Tack så mycket säger vi. När man kom hem blev det att ta den lugnt en stund och va med Truls lite. Senare fixade vi med kvälls maten. Sen har vi kollat på svenska hjältar. Blir att gå sova snart är så trött.  

                         

                                             8 år och 10 månader min älskade Daniel.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards