prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 december 2019

Av Malin - 12 december 2019 22:03

I morse när man vaknade var man inte så trött. Man vaknade också innan klockan ringde. Så det var inge ide att sova om. Man fixade sig och tog det lugnt en stund. Man öppnade även luckan. Skulle kolla på julkalendern när man kom fram titll jobbet men det ville inte funka så fick se den senare idag. Senare gick man ner med lite skräp innan man gick till bussen. Nu är snön borta redan också. Dagen har gått fort också. Fanns goda bullar på rasten idag. Tror dom hade det till igår. Fick julklapp av en av barnen. Fick den igår men var inte där fick ta den idag. Två stycken bio biljetter och den här goda chokladen jag älskar. Tack så mycket. Fick även ett fint kort till det. Innan man åkte hem gjorde man ett ärende. När man kom hem åt man lite som älsklingen hade fixat. Sen har det bara varit en lugn kväll fram för tv. Ladda upp lite mer video också som jag spalade in igår. Den sista boxen fick man igår också så passande. Man smakade lite choklad och kaffe för en stund sen. Truls var så gosig också nu på kvällen snuttisen. Blir att gå sova nu är så trött nu.  

                              

https://www.youtube.com/watch?v=2tc0wDFOh6k


https://www.youtube.com/watch?v=WCLHJ6wBr_I

 

https://www.youtube.com/watch?v=kB9d81N8j4c

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards