prinsessanmalin

Alla inlägg den 27 november 2015

Av Malin - 27 november 2015 21:05

I morse var man så trött men det var bara bara att gå upp i alla fall. Jag fixade mig och sen åt jag frukost med pappa. Efter det körde pappa mig till jobbet. Det var lugnt där och senare gick vi ut. Efter det hade vi sång samling med dom små. Efter lunch hade hade man rast och senare vart det mellis. Vi var inne en stund och sen gick vi ut. Efter det slutade jag. Jag hade en sen dag idag. Mamma kom och hämtade mig. Innan vi åkte hem så tände vi ljus i minnesluden där mormor ligger. Den andra kransen har morfar köpt. Det var blåsigt och kallt ute då. När man kom hem blev det kvälls mat och sen tog man en skön dusch. Jag tog på mig mys kläder också. Till kvälls myset blev det choklad,colaglass och kaffe. Jag åt mest av glassen. För jag har lite ont i halsen då och då. Så det var gott. Glassen var kvar från i går också. Kattena var så söta vid matbordet förut. Mamma köpte en fin hjärtslinga som vi byte med en annan lampa. Jag fick den här och mamma fick en ängel som hon ville ha som jag har haft. Det är min gamla natt lampa. Ha alla en super duper bra helg nu.  

             


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards