prinsessanmalin

Alla inlägg den 29 november 2015

Av Malin - 29 november 2015 20:52

I morse gick man upp skapligt och åt lite frukost. Sen åkte vi till morfar. För en kompis till oss har en son som fyller 1 år i morgon. Så vi firade han där. Dom bjöd på god tårta som vi tackar så mycket för. Jag gickm ut med morfar hund också. Vi åkte hem till föräldrna efter fikat. Vi hämtade mina saker och katten. Vi lämnade saker hemma hos mig och sen handlade vi lite. Efter det körde mamma hem mig. Jag packade upp och fixade lite här hemma. Sen kom Danne hem igen. Jag fick även en fin vinter jacka av svärmor. Tack så mycket. För hon körde hem han också. Det har regnat lite. Sen tog man en skön dusch också. Det var god kvälls mat och senare blev det fika. Vi drack glögg och åt kakor. Skönt att älsklingen är tillbaka. Fick denna bild i veckan också. Tack så mycket. Idag är det första advent. Hoppas ni haft en mysig dag idag och det är galet vad fort det har gått. 

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards