prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 november 2015

Av Malin - 10 november 2015 20:07

I morse var man väldigt trött. När man kom till jobbet åt man frukost. Senare gick några ut och sen blev det rast. Efter lunch hade vi sång samling med dom små. Efter det gick några ut och senare slutade jag. Pappa hämtade mig. För vi skulle byta ut kolsyra flaskan för den var slut och det var rea. Efter det åkte vi lämnad det och sen lämnade pappa mig på stan. Tack så mycket att du körde mig. På stan fikade jag med några kompisar och vi var där länge. Tack så  mycket alla för en trevlig prat stund, Så det blev sen kvälls mat idag. Det var riktigt kallt idag också.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards