prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 november 2015

Av Malin - 24 november 2015 22:13

I går kunde vi inte titta på tv eller kolla på nätet. För dom funkade inte på hela dagen. Funkade bara på morgonen. Men det var fler som hade problem med det. Men i morse funkade det igen. Jag orkade inte blogga i går från mobilen. Men i går var det lugnt på jobbet. Vi fick kladdkaka till efter på jobbet och ny bakat bröd till mellis. Sen åkte jag hem. Hemma var Danne och hans moster hemma hos oss. Hon tonade och klippte hans hår. Hon hade även köpt fika som vi fikade. I går fick man använda mobil nätet och kolla på serie.   

  

Vi åt frukost på jobbet och senare gick man ut och sen blev det kaffe rast. Efter lunch hade vi sång samling och sen gick några ut. Efter det åkte jag hem. till kvälls mat blev det god mat och senare blev det att en dusch. Jag kollade lite på serie som jag missade i går också.  

 

Av Malin - 24 november 2015 14:43

                             I dag har jag och min sötis Daniel varit förlovade i 4 år och 2 månader.<33


Våran kärleks band blir bara starkare och vill att det ska vara så hela tiden. Du är min sambo och min bästa vän också. Jag älskar dig så djupt mycket och du är min dyrbaraste diamant sten. Puss till dig min älskling från din älskling Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards