prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Malin - 25 november 2015 20:56

I morse när jag vaknade så kände jag att jag hade ont i halsen. När man kom blev det god frukost och senare gick vi till skogen och åt matsäck och grillade frön. Det regnade lite också. Sen tog man kaffe rast och det fast massa gott på rasten idag. Det tackar man så mycket för haha. Efter lunch hade vi sång samling. Senare blev det mellis och sen gick dom hem. Efter det slutade. Danne var inte hemma när jag kom hem. För han är på dreamhack med kompisar och hans bröder. Jag skulle också dit men det blev inte så. Han hade stor väska med sig. Jag blev hämtad av mamma. Vi fixade lite hemma hos mig först. Jag ska vara här tills han kommer hem igen. Innan vi åkte hem så handlade vi lite först. Jag har tvättat lite och mer blir det i morgon. Vi åt tacos till kvälls mat idag. Pappa jag bakade chokladbollar också. Jag åt lite kräm med mjölk och flingor till kvälls mellis idag. Även lite kaffe. Jag har kännt mig konstig fryser lite men det gör jag alltid. Hoppas det blir bättre i morgon. Truls har det bra här också. Fick dom här bilderna idag. Tack så mycket för dom. 

                 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards