prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Malin - 25 september 2014 21:44

I dag åt jag frukost på jobbet. Det har varit lugnt på jobbet. Vädret var inte så skönt. Efter jag hade slutat så möte jag en kompis. För vi skulle hem till en som jobbar med smink. Hon sålde massa smink och produkter. Hon sålde lite annat också. Så det var kul att gå på det. Min kompis frågade om jag gillar smink och sånt och det gör ju. Jag blev så glad att hon frågade just mig. Vi fick prova lite olika drickor också. jag köpte en produkt och du fick jag en sminkborste på köper. Det var bara för dom skulle sluta sälja juste den. Så hon fick inte sälja den. Så det var ju snällt. Jag fick olika prov sminborstar också. Sen träffade vi Danne och ena annan kompis. Vi gick till en ny affär som öppnade i dag. Vi fick smaka godis där och mycket folk var det där. Efter det handlade vi. Sen följde den ena kompis hem till oss en stund och nu är det en lugn kväll. Jag hoppas jag inte håller på bli sjuk i gen. För jag har nyst fler gånger nu på kvällen. Tack alla för en kul dag i dag. Skönt att det fredag i morgon och efter det blir det helg. Jag längtar till det blir helg.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards