prinsessanmalin

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Malin - 19 september 2014 22:13

I dag hade jag lite sovmorgon. Efter jag hade vaknat tog jag en dusch. Det har varit dimmit ute typ hela den här veckan och kallt på morgonen. Tur kommer solen på dagen. Man ser lite på bilderna att det är det. Dom håller på bygger om bredvid mitt jobb. Där det brand förut. det här fina ljuslyktan lyste så fint när jag kom i morse. I dag har jag slängt skräp med några barn som vanligt. Sen efter kvälls mat kom en tjej kompis hitt. jag hjälpte henne med hennes lösnaglar. Det gick rätt så bra och det var länge sen jag fixade med sånt. Dom var fin naglarna hon hade. Hon var så nöj och det ju bra. det var hon som tog bilderna på singa naglar. Jag lånade bilden lite hehe. Så ni skulle se hur fin dom är Tack för en rolig kväll. Vi smakade på lite god för en stund sen också. Nu får ni ha en trevlig helg och snart blir det att sova. Jag är super trött.   

               

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards