prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Malin - 18 september 2014 22:03

I dag på jobbet åt jag frukost på jobbet. På morgon gick jag med dom små till skogen och dom åt frukt där. Jag behövde där i dag med. Vi såg massa spindelnät när vi var i skogen. Det var så mysigt när vi gick till skogen. Sen hade jag möte med min handledare. Det kommer hända massa nya roliga saker för mig. Så det ska bli spännande. Efter jobbet så hämtade mamma oss. För vi skulle stor handla. Skönt nu är det äntligen gjort igen. Dagarna går ju så fort. Man hinner ju inte i bland. Vi köpte den här nya chokladen i dag. Vi prov smakade den för en stund sen och den var god.  Vi kunde inte vänta längre hehe. 

  



Av Malin - 18 september 2014 06:25

 

                                                  

                                                   3 år och 7 månader med min fin Daniel.<33

 

Alla frågar ju när vi ska gifta oss och nu frågar jag dig när ska vi gifta oss älskling? Jag sitter ju här och väntar på att du ska fråga mig hehe. Jag älskar dig bara för mycket och du är bara min. Jag tänker inte dela med mig. Miljontals med pussar till dig min finaste Daniel från din Malin.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards