prinsessanmalin

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Malin - 14 september 2014 20:32

I går vart det fullt upp. Det är därför jag inte bloggade igår. Jag skulle ha jobbat går. Det var fixar dagen på jobbet. Föräldrar,barn och alla jobba kompisar ska fixa olika saker på förskolan. Men mitt ögga var så röd fortfarande så jag åkte inte dit. Vi åkte i alla fall och handlade lite och så hämtade jag ut min hostmedicin som min docktor skickat det ut till mig. Så jag behövde inte åka till sjukhuste för att få den och det ju bra. När vi kom hem åt vi goda våfflor till lunch. Det var så länge sen vi åt det. Sen var vi ute i solen. Här är söta Lucy med hennes fina kläder. Det ser så guligt ut.  På kvällen kom Pontus som hade köpt goda bullar. Tack så mycket. Vi såg på lite film också. I dag har vi rösta och gjort lite ärenden. Sen körde mamma hem mig. Jag har gjorde rent i kattlådan och bäddat rent sängen. Det ska bli skönt att sova sen. För en stund sen målade jag naglarna i fin blå färg. Nu ser jag på film och sen blir det att sova. Jag tänkte gå lägga mig tidigt i kväll. Det var länge sen jag gjorde det. I morgon blir det att jobba igen. Mitt öga ser bättre ut i dag.  

           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards