prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Malin - 24 juni 2014 22:22

Jag åt frukost på jobbet idag. Vi gick ut lite tidigaren än vad vi brukar. För vi skulle få gäster på jobbet. Det var sol idag. Men det var lite kallt när solen gömde sig ibland. Det var tre ungdomar som sjöng för oss och dom spelade olika instrument. Det var deras sommar jobb att åka till olika förskolor och ålderdomshem. Det var andra som kom förra året. Så det var mysigt och kul. Mina ben somnade ibland bara. För vi satt på golvet. Till mellis blev det rabarberkräm, glass och jordgubbar mums. Efter jag hade slutat så gick jag in i sensecond hand butik . Snäll som jag är köpte jag en present till älsklingen också. Till kvälls mat blev det ungspannkaka som jag gjorde för första gången idag. Den blev bra men det behövde nog vara i ugnen en stund till. Men vi var så hungriga så vi kunde inte låta blir. Nu bjuder jag på en bild när jag var fotomodel för en dag.

       

Av Malin - 24 juni 2014 06:15

                      Idag har jag och min älsklingen Daniel varit förlovade i 2 år och 9 månader.<33

Du är min kram goaste nalle. Jag vill vara i den famn hela livet ut. Jag älskar dig och du är bara allt för mig. Du är min dyrbaraste diamant. Pussar och kram till dig min Daniel från din Malin.

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards