prinsessanmalin

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Malin - 11 juni 2014 20:16

Idag på jobbet gick vi en promenad istället för att gå till skogen. Vi plockade blommor till sommarfesten och så åt vi matsäck på ett ställe där vi gick promenaden. Vi gick även till en lek park. Efter lunch var det stressigt. Jag diskade och fixade lite olika saker. Sen började sommarfesten. Vi sjöng lite och sen fick barnen fika med sina föräldrar och alla hade eget fika med sig. Det var tips promenad också. Det var soligt när vi sjöng men när vi skulle fika var det lite regn. tur så har vi lite tak på vissa ställen på gården. En av jobba kompisarna hade bakat rabarber och jordgubbs paj. Det var till oss fröknar. Vi fick den här stora korg av en av barnen och det fick vi tillsammans. Tack så mycket. Jag fick ett fint armband av en av barnen. Eller det kan vara en fot länk också. Tack så mycket. Jag tog bilder på hur jag såg ut när jag kom hem. Jag var Madicken. För hon är så bussig och det var jag när jag var liten.

         

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards