prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Malin - 16 juni 2014 20:57

Mamma körde hem mig i morse. Jag lämnade alla saker här hemma och Truls. Sen tog jag cykeln till jobbet. Jag åt frukost på jobbet idag. Sen hade jag min pyssel grupp som vanligt. Jag slutade tidigt idag. efter jag hade slutat gjorde jag lite ärenden på stan och sen åkte jag hem. Det var mycket att packa upp och fixa här hemma. Danne skulle komma hem i natt någon gång. Sakerna på första bilden köpte på mosters tidning. Krukorna,duken och klockan fick jag av moster. Hon ville inte ha dom länge. Tack så mycket för sakerna. Trosorna fick jag av mamma. Tack så mycket mamma. För dom var för små för henne. Pappa hade skicka efter dom till mamma. Det blir så dyrt att skicka tillbaka dom också. Det här söta kort fick vi av pontus och Joline. Tack så mycket den var så söt. Dom andra sakerna är från marknaden. Jag är så nöjd med alla sakerna. Det var så mycket saker att vissa på en video.

                  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards