prinsessanmalin

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Malin - 15 juni 2014 19:51

I morse när jag åt frukost hade jag mina natt kläder på mig. Det var så länge sen jag gjorde det. Det så skönt mysigt att göra det ibland. Efter frukosten tog jag en dusch. Sen gick jag ut en stund och åt en glass. Jag lånade mamma fina skor. Efter det åkte vi och hämtade ut lite pengar. sen gick vi till marknaden igen. För jag ville ha en sak där som jag ångrade att jag inte köpte och sen hade inte pappa varit där igår. Efter det åkte vi hem åt kvälls mat. För en stund sen åt vi en mjukglass som vi hade gjort själva. Den var så god. Igår och i fredag tvättade jag här. Både kläder och säng kläder. Nu blir det sista tår biten och sen är den slut.

     

Av Malin - 15 juni 2014 18:57

Igår vart inge blogg. Det var fullt upp går. På morgonen igår kom min kusin och hennes familj. Dom skulle fira mamma som har fyllt år. Vi åt jordgubbstårta olika slags kakor. När dom åkte hem så åkte vi bort. Pappa åkte på cruising. Mamma och jag åkte på en marknad. jag ville till cruising också. Men jag vald marknaden istället. Jag hittade lite saker. Det kommer en video eller bilder på det nog imorgon. Till frukost igår vart lite jordgubbar grädde som vart över från tårta. Igår kväll såg vi på en till film. Det blir en till inlägg vad vi gjorde idag.

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards