prinsessanmalin

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Malin - 12 juni 2014 20:12

Idag åt jag frukost på jobbet. Jag och några till var inne på morgonen. Vi hade frukt stund inne också. Den här fina kort låg i korgen som vi fick igår. När jag skulle cykla till stan började regna. Det åskade och blixtrade. Jag mötte mamma på stan. Jag gjorde lite ärenden och vi stannade i stan tills det hade lugnat sig. Mamma kom upp till oss en lite stund bara och sen åkte hon hem. Idag fyller min Truls bebis 4 år. Jag älskar dig gubben. Han fick lyx mjuk mat och godis som present idag. Han fick maten i morse och han klufsa i sig det. Tur att han gillade den maten. För han brukar var kräsen. Godiset vet jag redan att han gillar. Han är galen i dom. Jag filmade han också. Men jag kan inte lägga upp den. För min dator är fortfarade helt knäpp suck.

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards