prinsessanmalin

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Malin - 30 oktober 2014 20:11

I morse åt jag frukost på jobbet. Den chokladasken fick vi alla fröknar tillsammans av en av barnen idag. Vi fick ett fint kort också jag vet inte riktigt varför vi fick det. I morse var det bara 2 grader när jag hade vaknat. Nu är vintern på gång brr och gubben frost har ju redan varit här hehe. Jag fick ta hem lite mat från jobbet som blev över i dag. Det behövs ju allid till lunch och så. dag åt vi tacos och sen efter det har vi tvättat. Vi passade på att slänga lite skräp också.  

     

   

Grattis brorsan Pontus på din 26 års dag idag hoppas du har haft en bra dag idag och vi kommer att fira dig i helgen.

Här är två bilder på oss när vi var små. Den andra bilden var vi hos min gammelmormor och där tappade jag min första tand. Hon lever inte länge.  

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards