prinsessanmalin

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av Malin - 16 oktober 2014 22:34

I dag åt jag frukost på jobbet. Annars har det varit en lugn dag på jobbet. Efter kvälls maten så gjorde jag rent i kattlådan. Sen gick vi och slängde skräp. Jag bloggar från surfplattan. För på datorn krånglar det bara. Ja i morgon är det äntligen fredag. Snart blir det att sova så man orkar gå upp i morgon. Här kommer det söta bilder på Truls. Han vill mysa ha filt på sig. Vi hade det så mysgit. Han gillar att ligga under min arm. När vi brukar sova så brukar han hålla om mig och det så gulligt. Det är som han vill känna att jag ligger där. Det alltid lika mysigt att sova med han. Han min vakt katt hihi.<3

Av Malin - 16 oktober 2014 06:34

Mobbning bodde inte få finnas. Alla kan göra något så våran värld blir en bättre plats att leva på. Om ni vill veta vad jag blev mobbas för gilla kommentera det. Dela och bli gärna vän med mig alla mina sidor står på min blogg. Min blogg adress står på min profilsida. dela man så är det större chans att det blir en bätrre värld tillslut. Så här skrev jag på fb i torsdags.  I tisdags skrev jag detta.  Det viktigaste är inte att få hur många vänner som helst eller like och kommentare. Det viktigaste är att det blir fram steg och att det blir en bättre värld att leva i. Därför behöver man inte tjata det i varje status. För det ju inte kändisar man ska bli när vi hjältar. Det var jag tycker i alla fall.  

 

Hej tycker ni att jag gör ett bra jobb me mobbning så tycker jag att ni ska söka in mig. Så då kan jag bli bättre på detta om man är med där. Så man kan få tips och så. Om ni behöver min adress och sånt så är det bara att pm mig. Det skulle betyda allt för mig. Tack i förhand kramiz. Jag skrev detta på min fb i tisdags. Här är länken.   http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/formular/article13525964.ab

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards