prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Malin - 28 oktober 2014 21:14

I dag åt man frukost på jobbet också. Vi har varit på gympasalen idag och det var kul där. I dag hade mina newbady saker kommit som jag hade köpta av min jobba kompis och jag är så nöjd med dom. Så jag hämtade ut pengarna i morse. För jag ville betala henne direkt. För jag fick sms igår att det hade kommit. Efter jag hade slutat möte jag Danne och en kompis. Vi gick till en affär och gjorde egna smycken och vart så nöjd. Jag köpte även ett armnband som det står super hjältar mot cancer. Det var kul att göra egna som inte alla har. Så pengarna går till dom. Så det bra att dom kommer till ett bra ställe. Det kom en till kompis dit när vi var där. Sen blev vi bjudna på mat och tack så mycket för det. Den ena kompisen följde med oss hem stund och han hade med sig glögg och vi fick den här snygga 3D bilden av hans pappa. Tack så mycket jag som älskar dödskallar. När man kom hem blev det att ta en dusch. Jag har bodde mått bra och dåligt idag. När vi gjorde smycken så kände det som jag skulle svimma. Det var så varmt där inne och jag var så hungrig också. Jag åt inte så mycket lunch. Jag känner inte smaken och då är inte så gott att äta. Vi får se hur jag mår när jag vaknar. Jag skulle entligen varit hos en kompis och sjungit hos han. Men det låter ju inte så fin när man är så snorig som jag är.  

       


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards