prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Malin - 22 oktober 2014 21:39

I dag på jobbet hade vi fullt upp. Vi har haft en marknad på jobbet. Så vi har fixat med hela dagen. Barnen har gjort massa fint och så sålde vi gosdjur också. pengarna går till fadderbarnet och pengarna så blir över får vi se var vi hittar på. Barnens släkt har varit där köpt av dom. I morse åt några sina matsäck ute och några inne. Vi hade inte tid att gå till skogen i dag. Vi fick glass i dag som en bjöd på mumsigt värre. Så det har varit en mysig och rolig dag i dag. Men vädret var mindre kul. Det blåste riktigt kallt och det regnat lite. Så det var svårt att cykla då. Efter kvälls maten tog man en varm dusch och det var så skönt när man har varit ute detta väder. Jag hade lite ont i kroppen i morse. Jag har nog sovit konstigt. Nu bjuder jag på en bil när jag var en fotomodell för en dag.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards