prinsessanmalin

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Malin - 25 oktober 2014 21:06

I dag gick vi upp tidigt. För bodde jag och Danne jobbade på stan i dag. Vi fick åka med Madde dit. Det var snällt för det regnade lite. Tack så mycket att vi fick åka med er. Jag har pysslat,blåsigt ballonger,delade ut ballonger och godis. Jag fick hjälp en tjej. Hon var så snäll. Efter det åt jag och Danne på stan. För då var man bodde hungrig och kissnödig. Jag tog en pizza. Nu är man helt slut men jag har haft en trevlig och rolig dag idag. Tack så mycket Madde att jag fick jobba där. Jag ställer gärna upp fler gånger om det är något annant kul. Jag är ju van med barn och pyssla också. Nu sitter man och myser i soffan bara.  

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards