prinsessanmalin

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Malin - 29 oktober 2012 21:02

Imorse kom killarna som skulle göra om vårat kök. Dom var jätte trevliga och det kommer ta några dagar eller månader tills det blir klart. Jag vaknade att dom rev hela köket. Så vi fick äta frukost i vardgsrumet. Så nu blir det att äta med plasttallrikar och sånt. Vi ska få en spis imorgon så vi kan äta vanlig mat och inte bara köp mat. Idag köp det vi hem mat. Vi gjorde lite ärenden innan vi köpte maten. Jag åt kebab och ris. För det var så länge sen mums. Haha Smulan ville också smaka. Hon ville smaka på Dannes pizza. Hon såg så söt ut när satt på samma stol som Danne. Hon fick smaka en pizzakant och det tycke hon om. Så det var roligt att hon tycke om det. Annars har det varit en lung dag. Jag är ledig hela veckan från jobbet. För bussarna går så konstigt när det är lov. Det är höstlov nu. Så det är skönt att får vara lite ledigt. Nyss åt jag och Danne choklad mumsigt värre. Dom var så söta chokladkakorna. Nu tittar vi på Ensam mamma söker.

 

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards