prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Malin - 6 oktober 2012 21:11

När vi kom hem från våran kompis så fikade vi med pappa. Han hade bakat mockarutor igår. Vi tog med oss några såna igår också. Pappa är bäst på att baka. Idag så tvättade och bäddade vi rent sägen. Så det ska bli skönt och mysigt att få krypa ner i täcket. Jag tog fram min dun täcket också. För nu börjar det bli så kallt. Jag och Danne såg nyss på film. Snart blir det att sova. För vi är så trötta. Nu tittar vi på en till film och sen blir det att sova med bästa älsklingen.

 

Av Malin - 6 oktober 2012 19:14

Förlåt att jag inte bloggade igår. Men jag och Danne sov över hos en kompis. Vi var med Robert och Iza. Killarna spelade wii en stund. Vi drack kaffe latte också och sen åt vi tacomys. Efter det bastade vi och Danne och Iza badade i poolen. Jag gjorde inte det för jag vill inte bli sjuk. Sen tittade vi på tv och åt massa gott. Sen gick vi på kvälls promenad. Vi flummade då. När vi gick in vart det film. Vi gick och la oss jätte sent. Haha Robert var uppe nästan hela natten. Att han orkade. Efter vi åt frukost idag så spelade vi kubb. Vi körde tjejerna mot killarna. Vi vann varsin gång. Sen åkte vi hem. Det var skönt att komma hem. Nu är vi jätte trötta och sega. För det vart så sent går. Tack för en mysig helg. Nu kommer det några bilder från våran helg. Haha Danne ville ta en lite tuplur ute.

 

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards