prinsessanmalin

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Malin - 3 oktober 2012 20:34

Jag kunde inte blogga igår. För jag kunde inte komma in på bloggen. Men nu kunde jag det som tur är. Tur hade jag inte gjort så mycket igår. När jag vaknade såg jag att det var jätte dimma ute. Efter jag såg det så tog jag en skön dusch. Idag på jobbet så gick vi till skogen och hade samling. Sen åt vi matsäcken. Imorse var fint väder. Det var tur att det inte regnade när vi var i skogen. Men sen vart det regn väder. När jag hade slutat så kom mamma,mormor och Danne och hämtade mig. Jag och Danne gick av på stan. Vi gjorde lite ärenden och sen gick vi till ungdomsgruppen. Vi åt glass mums och så ritade och vi skrev något fint till simon. Det är våran ledare. Det var hans sista dag idag. För han skulle flytta och börja ett nytt jobb. Så det var tråkigt att han slutar. När vi var på väg hem så såg vi en älgg. Han var jätte nära oss. Så det var kul och han var så fin. Det var coolt att se han så nära. Det varit en lång dag idag. Så nu är jag trött. Nu tittar vi på tv och bara myser.

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards