prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Malin - 28 oktober 2012 20:13

Glömde säga att jag lagade mina kläder igår som var lite trasiga. Idag när jag vaknade så tog jag en dusch. Sen åt vi lite frukost. Efter det rensade jag mina julsaker som låg på vinden. Sen pytade jag lite jul saker på övervåningen. Sen åkte vi till svärmor och fikade där och jag åt en frukt där. Lunkan skulle hjälpa oss med att sätta på vinterdäcken och en annan sak. Vi fick det helt grattis. Han är så snäll. Han ville bara ha en kaffe och en sockerkaka nästa gång han kommer hit sa han. Nu tittar vi på tv och tar det lungt. Pappa ville ha efterrätt idag. Så vi överraskade med marängsviss. Jag och Danne som gjorde den. Det var så gott och det var länge sen jag åt det. Jag dricker blåbärsläsk till. Det var cool färg på drickan också.

 

 

 








   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards