prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Malin - 18 oktober 2012 20:40

Idag på jobbet vart alla glada att jag kom tillbaka. Jag hade varit saknad sa dom. Så det var kul. När jag kom hem väntade jag och älskling på mina föräldrar skulle komma hem. Dom hade varit på Ikea och ett annat stället. Dom hade köpt små söta prinsessbakelser som vi fikade förut. Sen lite senare åkte vi till stan och gjorde lite ärenden. Efter det åt vi på Macdolnas. Jag som var sugen på det igår. så idag fick jag det. Vilka snälla föräldrar man har. Tack bästa föräldrar. jag och älskling har haft en bra dag på våran dag. Nu blir det bara en lung kväll. Snart blir det att sova. Imorgon blir det helg jippi.

 

 

Av Malin - 18 oktober 2012 06:27

                                                1 år och 8 månader med bara min Daniel.<33


Du och jag passar ju så bra tillsammans. Vi har alltid det så kul tillsammans och vi gör nästan allt tillsammans. Du är den bästaste pokjlvän man kan få. Jag har så tur att jag fick dig. Jag älskar dig så enormt mycket. Massor med pussisar till dig älskling från din Malin

                                                


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards