prinsessanmalin

Av Malin - 25 april 2023 20:03

Idag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. Sen blev det ta bussen idag. Idag har det varit fullt upp. Det har varit så kallt idag. Efter jag hade slutat hämtade mamma mig. För vi skulle hämta maten som vi har stor handlat. När jag kom hem packade vi upp allt och sen blev det att fixa lite kvälls mat. När jag var klar med det så har jag kollat på olika klipp och det får bli tills jag ska sova. Jag sova skapligt i kväll. För jag börjar bli så trött nu.

Av Malin - 24 april 2023 19:58

I fredags efter jag hade vaknat så tog jag en dusch. När jag var klar med det fixade jag mig lite. Sen packade jag även det sista jag skulle ha till helgen. För i fredags åkte jag med jobbet till Linköping. Hela helgen var vi borta. Efter jag hade packat klart åt jag lite frukost och kollade på klipp en stund. Senare gick jag dit vi skulle bli hämtade. För vi åkte två olika bilar till Linköping. Vi stannade på vägen och köpte dricka också. Det tog två timmar att åka dit från oss. När vi kom fram lämnade vi våra saker till hotellet. Sen tog vi promenad för att äta lite lunch. Det var så soligt och varmt ute. Så vi statt ute. Sen gick vi runt och kollade lite. Sen var vi på hotellet en stund. Vi åt även snacks på rummet och drack en drick. Senare gick vi till en restaurang och åt kvälls mat. senare gick till hotellet och sov.

I lördags gick vi upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. Hela lördagen har vi gjort olika hemliga aktiviteter till en jobba kompis som har fyllt 50 år. Vi gjorde en av dom innan frukosten och vi drack en bubbel juice  dricka också. Sen efter frukosten packade vi våra saker. För vi skulle byta till en annat hotell sista natten. När vi var klara med gick vi till olika affärer. Jag drack en god is kaffe också. För det var varmt i lördags med. Vi var även i kyrka så jag tände ljus där. Så vi gjort massa olika saker.  Till lunch åt vi på Ikea. Vi skulle ha ätit på ett annan ställe men blev inte så, Sen åkte vi till våra nya hotell och det var spa hotell. Så när vi kom fram blev det att bada och drack också lite olika drickor. Senare blev det att äta kvälls mat på restaurang vid hotellet. Sen blev det att göra lite lek och sen la vi oss.

I söndags så gick vi också upp rätt så tidigt. Efter vi hade fixat oss så gick vi ner och åt lite lyx frukost. Sen gick vi upp och packade ner det sista och sen åkte vi hem. Vi stannade en gång på bil team och köpte fika i bilen. Jag kom hem skaplig. Hon körde hem mig också. När jag kom hem så packade jag upp allt och sen blev det att ta lugnt. Jag bytte även till en ny tvätt tid också. Jag var helt slut. Det var inge roligt väder ute igår. Senare tog en dusch och sen köpte vi hem lite mat. Jag kollade även på lite filen en stund. Senare gick la mig för jag  blev så trött.

Idag gick jag upp tidigt och fixade mig. Jag fixade även frukost och jag kollade på lite klipp en stund. Sen tog jag cykel till jobbet. Det var så kallt idag. Det varit fullt upp idag. Innan jag åkte blev göra lite ärenden. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter det har jag fixat med mat listan. Nu kollar jag på olika klipp en stund. Det blir att göra tills jag ska gå sova. Blir att sova skapligt idag. För jag börja bli så trött nu.

Av Malin - 20 april 2023 20:50

Idag vaknat jag tidigt och efter jag hade vaknat så fixade jag mig. Efter det cyklade jag till jobbet. Det var så soligt idag med. Idag hade vi planerings dag på jobbet. Vi började först att äta frukost. Senare vid lunch åt vi ute på jobbet. Vi åt maten från Pelles burgare. Senare till fikat så åt vi tårta som vi fick av en av barnen igår.  Vi har även ätit godis. Innan jag åkte hem blev det att handla lite. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Efter det blev det att fixa lite inför helgen. Jag ska sova skapligt i kvälls. För jag är så trött idag.

Av Malin - 19 april 2023 20:56

Idag vaknade jag också tidigt. När jag hade vaknat så fixade jag mig. Senare efter det så tog jag cykel till jobbet. Det var så soligt och varmt idag med. Idag fanns det massor med godis på jobbet. Innan jag åkte hem blev det göra lite ärenden. När jag kom hem köpte vi hem lite mat. Men innan det tog jag en dusch också. Efter det har jag kollat på olika serie och klipp. Jag ska snart sova. För nu är jag så trött.

Av Malin - 18 april 2023 21:28

Idag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. Senare så cyklade jag till jobbet. Det var så soligt idag med men det var lite små kallt ändå. Det varit fullt upp idag. Innan jag åkte hem blev det att göra lite ärenden. När jag var klar så åkte jag hem. När jag kom hem blev det att fixa kvälls mat och sen blev det att kolla lite serie. Nu kollar jag på olika klipp och det tänkta jag göra tills jag ska sova. Jag ska sova snart. För jag är så trött nu.

Av Malin - 17 april 2023 21:09

I lördags gick jag upp rätt så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig och sen blev det att göra frukost. Senare Blev det att gå till stan. Jag träffade på kompisar där vi var på loppis först. Sen var vi på olika affärer. Det var så fint väder också. Senare handlade vi lite. För vi skulle laga tacos hos en vän. Senare på kvällen så gick vi hem. När jag kom hem så smakade jag en ny glass. Senare gick vi la oss. För vi blev så trötta.

Igår söndags gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. Efter det la jag mig en stund. Senare hämtade jag upp tvätten. Jag hängde upp den och sen fixade jag mig. Jag åt lite frukost också. Sen hämtade mamma mig. Vi gjorde ett ärende och sen åkte vi och hämtade upp moster. Vi skulle kolla på ute möbler som min moster skulle köpa. Det var så fint väder ute igår med. Senare hämtade vi upp min sambo på hans jobb. Efter det åt vi lunch hemma hos moster. När vi kom hem blev det att fixa lite med olika saker och sen blev det att dricka kaffe. Jag  kollade lite på klipp en stund. Senare fixade vi med kvälls mat. Efter det gick vi med en kompis för att se på en teater. Vi kollade på Maria Kulle. VI fick träffa henne efter teatern. När vi kom hem blev det att fixa lite med olika saker och sen kolla på lite olika klipp. Jag la mig rätt skapligt igår. För jag blev så trött.

Idag gick jag upp så tidigt för att hinna duscha. När jag var klar med det så fixade jag mig och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade på en klipp en stund. Sen blev det att cykla till jobbet. Jag tog med mig kaffe idag som blev över från frukosten. Det var så soligt idag med. Idag har det varit fullt upp. Idag har jag varit ute mycket. När jag kom hem fixade kvälls mat och sen blev det att kolla på serie. Nu kollar jag kolla klipp tills jag ska sova. Jag ska sova om en stund för jag börjar bli så trött.

Av Malin - 14 april 2023 20:25

Idag gick upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. När jag var klar så cyklade jag till jobbet. Det var inge skönt väder idag. Det var fullt upp idag. Innan jag åkte hem så blev det att göra lite olika ärenden. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. När jag var klar med det blev det att ta en dusch. När jag var klar med det så kollade så kollar vi nu på tv. Senare efter det blir det att sova skapligt. För jag är så trött nu. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.

Av Malin - 13 april 2023 20:31

Idag gick jag upp så tidigt. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig. Sen blev det att ta cykel. Idag var det små kallt ute. Det varit fullt upp idag. När jag kom hem fixade jag med kvälls maten. Nu kollar jag på olika klipp. Blir att sova snart. Jag är så trött nu. Snart är helg och det ska bli så skönt.

Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången