prinsessanmalin

Alla inlägg den 29 maj 2022

Av Malin - 29 maj 2022 21:02

Igår blev fullt upp. Jag gick upp rätt så tidigt igår. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen fixade jag lite frukost. Jag kollade även på klipp en stund. Senare gick jag till tåg och där möte jag min sambo. För han hade jobbat. Vi åkte till Eskilstuna för det var pride där. Vi träffa på några kändisar där och så var några andra saker som hände i Eskilstuna. Synd bara att det regnade typ nästan hela tiden. Men vi hade paraply med oss och vi trotsade regnet ändå. Men det blev kallt vissa stunder. När vi var klara åt vi på donken. Sena skulle vi åka hem. Det krånglade lite för oss först men tills slut kom vi hem och sen tog vi bussen hem. Det var där när vi gick av bussen. Så det var perfekt att vi tog den då. När vi kom hem fick bli lite kaffe och fika. Vi tog det lugnt en stund. Senare fixade vi ny tvätt tid. Missade att jag hade en tvätt tid igår morse. Senare gick Bishop arms i våran stan. För där var det 80-tal dag. Det var många som hade 80-tals kläder på sig igår. Där kom även Lili och Susie och sjöng. Så dom fick vi ta bild med också. Det regnade inte när vi gick dit eller hem som tur var. Vi kom hem rätt sent. Vi såg en hare på vägen hem också. Vi la oss nästan direkt när vi kom hem. Jag var så trött.  

     

               

     

 

 

 

 

     

     

   

     

     

     

   

    

   

Idag gick jag upp skapligt. Efter jag hade vaknat fixade jag lite frukost. Jag kollade även på den ny avsnitten av Lyckovikten och sen blev det sen lite klipp. Det blev att ta det lugnt idag. Jag är så trött och seg efter från igår. Jag gått med pyjamas hela dagen idag. Jag även tagit fram kläder tills i morgon. Idag är mors dag också. Senare fixade jag med kvälls maten och sen fick det bli att ta en dusch Efter det kollade jag på film. Nu kollar jag på klipp tills jag ska gå och sova. Jag ska sova snart hade jag tänkt.  

 

Grattis mamma Anne-lie på morsdag älskar dig. Du är min hjälte och allt lite mer. Som alltid finns för mig. <33


Grattis alla mammor på er morsdag. tycker så synd dom som inte har någon mamma kvar också kramar till dom.<33



     


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards