prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 maj 2022

Av Malin - 10 maj 2022 21:32

Igår blev det att gå upp tidigt. För att jag började tidigare igår. Efter jag hade vaknat så fixade jag mig lite och sen tog jag det lugnt en stund. Senare tog jag bussen till jobbet. Det var en ganska lugn dag igår och jag hade kort dag idag. Det var även så soligt ute också. Pappa kom och hämtade mig. Sen åkte vi hem till mig. Mamma kom också i den anda bilen som har varit på lagning. Dom hade lämnad in min cykel hjul igår på lagning och den blev klar igår också som tur var. Så vi hjälpte åt att ta på den igen. Efter det passade jag på spela in lite video. Men jag ladda upp dom idag. När jag var klar blev det lite is kaffe och en kaka som mammahar bakat förut. Jag kollade också på lite klipp. Senare blev det att fixa lite kvälls maten. Efter kollade jag på klipp och sen serie tills jag skulle gå sova.  

 


Idag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat gjorde jag mig ordning och sen fixade jag lite frukost. Fick bli lite varma mackor. Jag kollade även på lite klipp en stund. Sen blev det att ta cykel till jobbet och då var det soligt men lite blåsigt ute. Det varit fullt upp idag. Det kom lite regn till och från när jag skulle cykla hem. Innan jag åkte hem så handlade jag lite. Handlade även lite annat som inte är med på bild. När jag kom hem fixade vi med lite kvälls mat och sen kollade jag på lite serie. Jag har även ladda upp lite video för en stund sen. Nu kollar jag på klipp tills jag ska sova. Blir att sova snart hade jag tänkt.  

       

 

 

 

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards