prinsessanmalin

Alla inlägg den 21 januari 2022

Av Malin - 21 januari 2022 21:40

Idag blev att gå upp tidigt. För jag skulle börja jobba idag. Jag började tidigare idag. Jag var så trött. För kunde inte somna på en gång i natt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig och äta lite frukost. Jag kollade även lite klipp en stund. Det blev en ganska lugn dag idag för vi har många som är sjuka just nu. Vi stängde tidigare idag. Jag åkte pulka med barnen idag. Det var så kul. Men det var så kallt och halt märkte jag i morse. Tur så kom solen fram senare idag. Så jag tog en promenad till stan och gjorde lite ärenden. Sen när jag var klar tog jag bussen hem. När jag kom hem blev det att fixa lite hamburgare till kvälls maten idag. Senare efter det blev det att ta en dusch. För stund sen kollade vi på Talang. Nu kollar jag på den nya Beck filmen. Efter det ska jag nog gå sova. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.  

 

   

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards