prinsessanmalin

Alla inlägg under oktober 2021

Av Malin - 16 oktober 2021 22:52

Idag gick jag upp rätt tidig tid. Jag fixade mig och sen blev det att spela in en video. Det var så solig dag idag också. När jag var klar med det blev det att fixa lite frukost. Jag kollade lite klipp en stund. Idag fick bli en lugn dag här hemma. Bara små fixa med olika saker och sen kollat lite serie. Senare blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det har jag bara kollat serie hela kvällen och det får bli ett tag till innan jag ska sova.

Av Malin - 15 oktober 2021 21:27

Idag fick jag också sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa lite frukost. Jag kollade lite stund på en serie. Det var så kallt idag med och det har kommit regn idag. Väder har varit jätte konstigt. För solen kom fram också. Det varit en lugn dag idag med. Det blåste jätte mycket också. Jag gjorde ett snabbt ärende innan jag åkte hem också. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det att ta en dusch. Nu kollar vi på idol. Efter det får bli att gå och sova. Så nu säger jag god natt och trevlig helg på er alla.

Av Malin - 14 oktober 2021 21:18

Idag fick jag lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att fixa frukost och kollat på en serie en stund. Senare blev det att cykla till jobbet. Det var så kallt idag. Men det varit en lugn dag idag. Innan jag åkte hem blev det att göra ärenden. Efter det blev det att fixa lite mat när jag kom hem. När jag var klar med det blev det att fixa lite olika saker. Sen har det bara varit en lugn kväll och kollat på olika klipp. Blir att kolla en stund till innan jag ska gå och sova.

Av Malin - 13 oktober 2021 21:57

I morse fick jag gå upp tidigt. Det var så kallt i morse. Det var frost ute idag. Efter jag hade vaknat fixade jag mig lite. Senare tog jag bussen till tågstation. För jag skulle möta några av min jobba kompisar där. För vi skulle ha planerings dag idag. Vi åkte till Malmköpings hotell där vi var förut en gång. Vi åkte bil dit. För fick vi en god frukost buffé. Så lyxigt och gott. Sen planerade vi några timmar. Senare blev det lunch och lite fika. Efter det tog vi en promenad. Vi behövde lite luft och det var så soligt ute. Efter det blev det att planera en stund till. Efter det blev det fika igen. Senare åkte vi hem. Tog bussen hem från tågstationen. Den var där när jag skulle ta den. Så det passade så bra.  Vi haft en bra dag idag i alla fall. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen fick det bli att ta en dusch. Efter det blev det kolla lite klipp. Nu blir att gå sova för jag är så trött.

Av Malin - 12 oktober 2021 22:09

Idag fick jag sova lite längre. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite. När jag var klar så blev det att slänga lite skräp. Efter det blev det att fixa lite frukost och det blev att kolla en serie en stund. Det var så kallt idag. Det var så lugnt idag på jobbet. Det fanns massa gott att fika idag på rasten också. När jag kom hem blev det att fixa lite kväll mat. Efter det blev det att kolla lite klippen stund. Senare blev det att ta cykel till kören. Blir att sova när som helst. För jag är så trött nu.

Av Malin - 11 oktober 2021 20:54

I morse gick jag upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite och sen blev det att det lugnt tills jag skulle cykla till jobbet. Det blev att ta på sig regn kläder när jag skulle cykel till jobbet. Det små regnade lite på morgonen. Det varit fullt upp idag. När jag kom hem kom mamma och hämtade mig. Vi gjorde lite ärenden och så har vi slängt massa skräp. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat. Efter det blev det en lugn kväll. Jag har varit så trött idag. Så det blir att försöka sova skapligt idag.

Av Malin - 10 oktober 2021 21:49

Idag gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. Fanns bara en tidig tid idag. Kläder som jag skulle ha på mig idag och i morgon tog jag fram igår redan. När jag vaknade kände jag hade fått träningsvärk i hela kroppen från igår. Jag gick nästa hela dagen igår. Efter jag hade gått ner med tvätten blev det at gå och sova lite en stund till. Senare blev det att hämta upp tvätten igen. Jag var så trött på morgonen. Men det gick över när jag fick lite frukost i mig och kaffe. Blev att kolla lite på klipp en stund. Jag tog på mig lite mys kläder idag. Jag har små fixa med lite olika saker här hemma. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen blev det att ta en dusch. Här är videorna som jag spelade in igår också. Nu ska jag kolla klart på Beck och sen blir det sova för min del. Var uppe sent igår.

Av Malin - 9 oktober 2021 21:30

Idag gick jag upp tidigt. Efter jag hade vaknat blev det att fixa mig lite gran. Det var lite dimmigt ute idag. Därför jag gick upp tidigt var för idag var det marknaden i våran stad. Det var så länge sen det var marknad. Det så mysigt att gå på den. Det är en tradition att gå på den. Min sambo kunde inte följa med på det idag. Så jag gick med två vänner på marknaden. Jag gick dit. Det var lugnt där på morgonen och senare kom det massor med folk. Det var en stor marknaden men den brukar vara större. Vi åt lunch också. Jag köpte pasta med kyckling i. Senare gick jag hem en stund. Jag var så trött och hade lite huvudvärk när jag kom hem. Jag små vilade en stund och tog en Treo. Den gick över senare. Senare gick jag på marknaden med mina föräldrar. Smakade några brända mandlar av mamma också. Det ju så gott när dom är varma. Behövde få något sött i mig då också. Fick en ren korv av mina föräldrar. Det så gott på mackor. Jag köpte havrebollar till min sambo och dom andra till mig. Efter vi hade kollat marknaden en stund blev det att äta på restaurang. När jag kom hem blev det att spela in några video. Men dom får jag nog ladda upp i morgon. Efter det blev det kvälls fika. Behövde dricka kaffe. Min första kaffe idag. Nu kollar jag serie och sen får bli att gå sova.

Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången