prinsessanmalin

Alla inlägg den 13 oktober 2021

Av Malin - 13 oktober 2021 21:57

I morse fick jag gå upp tidigt. Det var så kallt i morse. Det var frost ute idag. Efter jag hade vaknat fixade jag mig lite. Senare tog jag bussen till tågstation. För jag skulle möta några av min jobba kompisar där. För vi skulle ha planerings dag idag. Vi åkte till Malmköpings hotell där vi var förut en gång. Vi åkte bil dit. För fick vi en god frukost buffé. Så lyxigt och gott. Sen planerade vi några timmar. Senare blev det lunch och lite fika. Efter det tog vi en promenad. Vi behövde lite luft och det var så soligt ute. Efter det blev det att planera en stund till. Efter det blev det fika igen. Senare åkte vi hem. Tog bussen hem från tågstationen. Den var där när jag skulle ta den. Så det passade så bra.  Vi haft en bra dag idag i alla fall. När jag kom hem blev det att fixa lite kvälls mat och sen fick det bli att ta en dusch. Efter det blev det kolla lite klipp. Nu blir att gå sova för jag är så trött.  

            

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards