prinsessanmalin

Alla inlägg den 10 oktober 2021

Av Malin - 10 oktober 2021 21:49

Idag gick jag upp tidigt för att gå ner med tvätten. Fanns bara en tidig tid idag. Kläder som jag skulle ha på mig idag och i morgon tog jag fram igår redan. När jag vaknade kände jag hade fått träningsvärk i hela kroppen från igår. Jag gick nästa hela dagen igår. Efter jag hade gått ner med tvätten blev det at gå och sova lite en stund till. Senare blev det att hämta upp tvätten igen. Jag var så trött på morgonen. Men det gick över när jag fick lite frukost i mig och kaffe. Blev att kolla lite på klipp en stund. Jag tog på mig lite mys kläder idag. Jag har små fixa med lite olika saker här hemma. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen blev det att ta en dusch. Här är videorna som jag spelade in igår också. Nu ska jag kolla klart på Beck och sen blir det sova för min del. Var uppe sent igår.   

         

   

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards