prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 oktober 2018

Av Malin - 28 oktober 2018 21:02

I morse fick man gå upp tidigt. För vi hade tvätt tid tidigt idag. Jag såg att det kom vår första snö tidigt på morgonen. Medans man väntade på att tvätten skulle bli klar så sova man liten stund till. Sen gick man ner och hämtade den.  Då såg jag att det hade slutat snö då och inget fanns kvar heller. Det hade blåst in löv där innen såg jag också.  Sen hägnde man upp tvättten. Efter det fixade man frukost. Efter det har man städat och fixat här hemma hela dagen. Ibland hittar man saker som man har letat efter eller glömt bort bara. Senare blev att fixa tacos. Efter det blev det att göra rent i katt lådan. Man har även gjort rent toa och badkaret. Badkaret är inte lika hal längre. Även Trokat rent där inne också. Så idag ville man bara städa och fixa här hemma. Bilder på Truls är tagna lite olika tider. Så man fixat mycket idag. Man tog även in några saker från balkongen. Det ä riktitg kallt där ute.  Man har även kollat på film på kvällen och tv. Man drack kaffe för stund sen. Nu blir det att gå sova lite.  

                             

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards