prinsessanmalin

Alla inlägg den 4 oktober 2018

Av Malin - 4 oktober 2018 22:33

I morse var jätte trött. Det var så mörkt när man vaknade. Det var sån fin färg ute på morgonen. Senare kom solen fram. Så härligt så. Man hade en kort dag idag. Man gjorde ärenden innan man åkte hem. När man kom hem tog man det lugnt en stund och sen åkte vi buss till Eskisltuna. Vi åt på doken först och sen kollade vi på Ison Glasgow på hans föreläsning och han pratade om sin bok. Sen fick vi ta bild med han och man fick ta en tiding också. Allt var gratis som tur ar det. När vi kom hem blev det kolla på live på svt play. Nu blir det att gå sova.  

                               



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards