prinsessanmalin

Alla inlägg den 27 oktober 2018

Av Malin - 27 oktober 2018 20:28

I morse passade vi på att sova ut lite. Efter det blev det fixa lite god frukost. Frukost är så himla viktiga att äta också. Det blåst mycket idag. Sen tog man cykel tur till stan. För älsklingen ville vara hemma. Det kom lite sol lite snabbt men det var riktigt kallt ute. Det hände lite roliga saker på stan. Dom skulle även bjuda på tårta och kaffe. Men såg inte det. Det kanske var slut när jag kom. Så tittade på det lite snabbt och sen handlade jag. Efter åkte jag till en kompis lite snabbt och sen åkte jag hem. Men det var mer kallt när man skulle hem. Idag blir nog sista dagen jag cyklar för när som helst kommer snön också. När  man kom hem fixade man lite och Truls hjäpte till och sen blev det att fixa lite kvälls mat. Sen blev det bara lugn kväll fram för så mycket bättre med lite gott. Truls har myst på kvällen också. Idag blev det bara bilder på Truls hehe. Sen får det nog bli en film innan man går och sover. Igår la man inte så sent. För man så trött.  

     


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards