prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 oktober 2018

Av Malin - 24 oktober 2018 21:57

Igår blev det fullt upp. Det regnade igår morse. Men det blåst mycket också. Får nog bli att bussen snart. Det så kallt nu också. Tur var det bara regn på morgonen. Hade sen dag igår. Skulle ha gjort ärenden innan man åkte hem men hann inte det. Så när man kom hem åt mat lite snabbt. sen åkte man buss till jobbet vi skulle ha föräldrar möte. Jag var tvungen att åka hem i mellan och lämna cykel. För min jobba kompis skulle köra hem mig sen. Annars hade jag kunat vara kvar där tills det börkjade eller vara på stan en stund. Min första gång jag var med på sånt möte och det gick bra. Sen körde en jobba kompis mig hem. Så missade kören idag efter som man var på mötet. Så det blev lite sent och var man så trött därför bloggade jag inte igår.  

     

Idag var det riktigt kallt ute. Dagen har gått fort. För vi har haft fotograferat oss. På rasten fick man lite fika som blev över från igår. Man hade kort dag idag. Så man passade på göra ärendet idag och sen åkte man hem.  Man tog lungt och senare blev det att fixa mat. Truls är lite över allt idag med. Sen blev det att ta dusch. Efter det tv och lite kvälls mellis och nu blir det att snart sova.  

               

                                Idag har jag och min Daniel varit förlovade i 7 och 1 månad.<33

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards