prinsessanmalin

Alla inlägg under juli 2018

Av Malin - 12 juli 2018 22:48

I morse fick vi gå upp skaplig tid. Det var alla fall jätte varmt redan på morgonen. Man fixade lite snabbt. För mamma hämtade oss. Vi åkte hem till moster och hämtade en hylla som vi fick av henne. Tack så mycket för det. Det blev jätte bra. Får se om det går att laga min gamla hylla också. Fick ett par shortav mamma också som hon inte ville ha kvar. Vi fick även grönskar som dom hade fixat.  Älsklingen gillar just dom grönskarna också. Fick också kakor. För dom hade åkt på en båt resa förut. Tack så mycket. Sen blev det att äta lunch. För det fick bli frukosten idag. Senare kom det kompisar hit. Vi gick till Sommar festivalen och gjode olika saker där. Efter handlade och gick hem. Det blev fixa lite mat och sen film. Det blir film en stund till innan man går och sover.   

     

Av Malin - 11 juli 2018 22:26

I morse sov vi ut lite. Sen fixade man lite frukost och kollade på en serie. Senare fixade vi oss. Efter det tog man en promenad till stan. Vi träffade på kompisar där. Så vi var på stan några timmar och gjorde olika saker. När vi kom hem åt vi maten som blev över från igår. Efter det blev det att ta en dusch. Det var jätte varmt idag. Nu kollar man på film innan vi går och sover. Bjuder på en bild som man tog förut.  

 

Av Malin - 10 juli 2018 22:45

I morse gick vi upp rätt skaplig tid. Vi åt frukost och sen tog man på sig mys kläder. Man har städat och fixat hela dagen. Mer får bli i morgon. Det kommer bli så bra när det klart. Man har rensat och gjort om lite. Fick även zelda lampa att lysa också. Så cool. Senare fixade vi mat och blev det att se på netflix. Det blir det en stund till innan man går sover.   

     

Av Malin - 9 juli 2018 23:09

Vi sov ut lite idag. Efter man hade vaknat. Blev det gå ner och tvätta massor. Medans man väntar på att den skulle bli klar åt man lite frukost. Senare hämtade man tvätten och sen blev tvätta lite till. Vi hängde upp allt och sen fxade vi oss. Vi gick till stan. Vi gjorde ärenden och pratade med några vi känner och sen gick vi hem. Vi hämtade sista tvätt och hängde upp dom. Efter det kom moster lämnade saker och sen blev det fixa lite mat. Sen vilade man en stund. Det varit så konsigt väder idag. Så kvavt hela dagen. Men inge sol idag. Ingen regn heller som skulle ha varit. Sen har det bara varit en lugn dag fram för tv. Ska sova om en stund. Hoppas man kan sova. För fortarade så varmt. Tur har vi stor fläkt. så do sover man nog bättre. 

 


Av Malin - 8 juli 2018 20:49

I går blev det fullt upp. Vi sov ut lite och sen fixade vi lite frukost. Vi åt även lite äppelpaj hehe. Senare packade man det sista man behövde ha med sig. Sen blev vi hämtad av kompisar. Vi skulle sova över där en natt. Det regnade lite då. Senare kom solen fram och då tog vi en promenad till vikingafestivalen 2018. Vi gick runt och tittade lite. Det blev jätte varmt då. Efter det blev det handla och äta pizza. När vi kom tillbaka så kollade vi på film. Fick även prova den nya glass godiset också. Senare tog vi en kvälls promenad och träffa kompis som vi inte hade träffat på länge. Det var rätt varmt på kvällen. Vi la oss sent också.  

                       


Idag gick vi upp upp tidigt. För den ena kompis var tvungen att åka hem då. Sen åt vi frukost. Vi fick ta hem lite frukt också. Tack så mycket. Senare åkte vi till parken zoo. Vi träffade sean banan där och Oliver från talang. Efter det kollade vi affärer. Sen åkte vi för att äta. Jag fick två cola glass gratis. Ville bara byta färg. Köpte två och fick två gratis. När man kom hem packade man upp allt och sen fixade man tvätten tills i morgon. Truls blev glad också. Sen blev det att ta en dusch. Nu har man nattkläderna på  sig. Har bränt mig lite på armen också. Nu är man så trött. Ska vara kolla på en film på tv innan jag går sover. Första filmen såg man igår. Men i såg inte hela. Men hade har kollat på den förut på bio. Tack så mycket för en bra helg. Helt slut är man nu. Har fortfarande rethosta också. Få ta lite medicin för det sent. Har lite slem ibland.  

                                                   

Av Malin - 6 juli 2018 21:39

I morse var man rätt trött. Men det var soligt ute i alla fall. Man fixade sig och sen åt man frukost. Det var jätte varmt idag. Det har varit en riktigt lugn dag idag. Jag gick en promenad med dom vi hade. Vi hade med oss fika och frukt. En super mysig dag idag. Till lunch blev hemma gjord pizza mums. Fick en present av en av barnen. Hade fått den när jag var ledig. Kortet fick vi ha kvar på jobbet. Tvålen luktade så gott. Tack så mycket. Det var så lugnt så jag gick hem tidigare idag. Tur att man kunde gå tidigare. Man tog även hem massa kläder som ska tvättats. Tänkte göra på jobbet men blev inte så. Så det var lite svårt att cykla hem men det gick hem. När kom hem blev det fixa lite och sen blev det ta det lugnt. För det var så himla varmt ute när jag skulle hem. Har fortfarande rent hosta och nyste lite också. Senae fixade vi kvälls mat och sen bakade äppel paj. Ville prova den nya vanlijsåsen som vi har haft hemma ett tag. Efter blev det ta en dusch pch prova den  nya tvålen. För stund sen fikade vi kollade på tv. Det blir kolla stund till innan man går sover.  Nu kom semster till oss också i 4 veckor. Blir massa olika äventyr men ändå en lugn sommar.  

                       


Av Malin - 5 juli 2018 20:15

I morse gick man upp en skaplig tid. Man fixade lite gröt till frukost. Man kollade lite på tv med nattkläderna på. Blev en mys morgon. Senare fixade jag mig. Sen slängde man skräp. Sen tog man en cykel tur i det fina vädret. Gjorde lite ärenden och sen åkte jag hem. Ville bara komma ut i det fina vädret. Man kollade lite film. Man smakade på klubborna och lite glass som vi hande kvar. Försts åt jag lite lunch också. Truls ville smaka på klubbpinnen också hehe. Man har fixart här hemma också. Sen hämtade jag älsklingen från jobbet idag. Sen åt vi lite mat som blev över från igår. Sen gick vi gäster en stund.  Har även fått lite rent hosta också. Senare på kvällen blev en lugn kväll fram för tv. Blir det en stund till innan man går och sover.  

             

Av Malin - 4 juli 2018 21:24

I morse gick man upp en skaplig tid. Det var sol när man vaknade. Man fixade lite frukost och senare fixade man sig lite. Trodde inte det var så varmt men det var det. Råkade ta på mig för mycket kläder. Var ledig idag. Jag tog cykel och handlade lite. Ska fixa en äppelpaj någon dag så jag köpte äpplen och annat. Sen träffade jag en kompis lite snabbt och sen åkte jag hem. Sen blev det fixa lite lunch. Sen tog man det lugnt en stund och sen kom älsklingen hem. Han hade fått marmeland och två godisar av en elev. Senare blev det att fixa lite tacos. Efter blev det en dusch. Truls sov medans man duschade. Han brukar vänta på mig när man klar. Senare kom älsklimges bror och våran kompis. Vi fick dom är god frukten.  

                             




















Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards