prinsessanmalin

Alla inlägg den 22 juli 2018

Av Malin - 22 juli 2018 23:12

I fredags morse fick vi gå upp väldigt tidigt och fixat oss. Vi packade det sista som vi behövde ha med oss. Sen gick vi till vårat tåg till stockholm. Vi köpte dricka och något att äta till tåget också. När vi kom fram blev det doken frukost. Sen gick och kollade på hotellt och sen gick vi lite affärer. Senare fick vi komma in vårat hotll. Drack ett glas cola när jag kom fram också. Det var så vamrt ute. Vi fixade oss till rockfesten konsert. Vi såg Robinssons Robban där men vi hann inte ta bild med han. Vi där till det slutade. sen gick till hotell och sov. Var så trött. Här kommer det några bilder från helgen.   

                                   

           

igår gick vi upp skapligt. Jag tog dusch och sen åt vi hotell frukost. Sen fick vi ta med våra saker med oss. Sen gick vi till konsert igen. Vi drack lite och kollade lite affärer först och sen började konsert. Älsklingen och hans bror vi foto jobba där lite också. En som vi känner bjöd mig en rosa bubbel. Hon tycke jag skulle ha den. Tack så mycket. Vi var där tills det slutade och sen vill en kompis prova den starkaste korv. Så han mådde inte så bra. Så vi fick sova en stund exra hos en vi känner.  

                  

Idag när vi vaknade fixade vi oss snabbt. Vi åt frukost/lunch, Sen skydda vi till tåget. Sen hämta var kompis oss. För dom behövde göra ärenden. Sen åkte vi hem och packade upp allt. Sen villade man en stund. För man var så trött. Sen fixade man lite mat som gick fort. Sen blev det att ta dusch. Efter det ble det bara tv mys och nu blir det att gå sova.   


 



Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards