prinsessanmalin

Alla inlägg under maj 2017

Av Malin - 11 maj 2017 23:08

I morse var man så trött så. Idag hade baklängesdagen på jobbet. Så idag skulle vi ha kläderna baklänges eller ha natt kläderna på oss. Jag tänkte ha natt kläderna på mig men det glömde jag så jag fick ha koftan baklänges. Vi fick korv och bröd till frukost till idag. Vi har gjort massa busoga saker idag. Jag hade sen dag idag med. När man kom hem blev det fixa lite kvälls maten. Sen har det bara varit en lugn kväll framför tv. Nu blir det att gå sova lite. är så trött nu.  

 

Av Malin - 10 maj 2017 22:38

I natt kom vi hem från resan som jag blev bjuden på. Vi var på Zadar Kroatien. Vi hade sol och reng vissa dagar. Jag tänkte jag kunde göra en haul video och göra en prat video när jag har varit där. Det så svårt att skriva allt här. När vi skulle åka dit träffade vi på Gustav och johanna.När man kom hem fick man dom här fina rosorna av min fästman. Jag älskar dig. Då blev man extra glad idag när man skulle gå upp tidigt och jobba. Man var så trött imorse. Truls är så glad att jag kom hem tror jag. Jag hade lång dag idag. Vädret var lite små kallt idag och igår natt. När man kom hem blev det att fixa kvälls maten och sen ta en dusch. Efter packade aman upp lite från väska. Jag gjorde lite redan i natt när jag kom hem efter som jag behövde ha lite saker där. Här kommer några bilder från jag tog från resan. Dom andra kanske kommer då och då. Har även några video som jag filmade där också. Nu blir det sova för det behöver jag verkligen.   

                               



Av Malin - 5 maj 2017 22:14

I morse var man lite små trött. Jobb dagen gick bra och det har verkligen varit  sommar väder idag. Hade rast ute idag. Efter jag hade slutat träffade vi vänner och sen handlade vi lite godis. Vart så sugen på det. När vi kom hem fixade vi med kvälls mat och sen blev det att ta en duch. Sen tog man på sig nattkläderna. Jag har även packat lite. För imorgon åker man på semester. Kommer hem tisdag kväll. Så det får bli bloggen på onsdag. Så snart måste man gå sova. Nu säger jag trevlig helg på er alla.  

             

Av Malin - 4 maj 2017 22:04

I morse var man så trött så. Jobb dagen gick bra. Det har varit soligt men det blåste lite kallt ibland. Det blev lite gika på rasten också. Efter jag hadet slutat gjorde vi ärenden och sen gick vi hem. Vi fixade lite kvälls mat. Sen efter det gick vi och kollade på när våra kompisar skulle spela innebandy. Innan vi gick dit blev det att slänga lite skräp. När vi kom hem blev det bara en lugn kväll framför tv. Nu blir det att gå sova lite.  

 

Av Malin - 4 maj 2017 22:04

I morse var man så trött så. Jobb dagen gick bra. Det har varit soligt men det blåste lite kallt ibland. Det blev lite gika på rasten också. Efter jag hadet slutat gjorde vi ärenden och sen gick vi hem. Vi fixade lite kvälls mat. Sen efter det gick vi och kollade på när våra kompisar skulle spela innebandy. Innan vi gick dit blev det att slänga lite skräp. När vi kom hem blev det bara en lugn kväll framför tv. Nu blir det att gå sova lite.  

 

Av Malin - 3 maj 2017 22:11

I morse var man så trött men det vara bara att gå upp ändå. Jobb dagen fick sol och vi var ute nästa hela dagen idag. När man kom hem tog man det lugnt en stund. Senare blev det att fixa lite kvälls mat och sen tog fram kläder tills imorgon. Efter det fick det bli en dusch och sen tog man på sig natt kläderna. För en stund sen åt man kvälls mellis och om stund blir det att gå sova lite är så trött redan.   

 

Av Malin - 2 maj 2017 22:07

I morse var man bara små trött fast man var ledig igår. Efter man hade fixat sig blev det att spela in en video. Det blev Glossybox Mars 2017 och ladde upp den idag. Även bilden också tagen också idag. Sen cyklade till jobbet i det härliga vädret. På rasten blev det lunch och kaffe fock det bli. Jobb dagen har varit lång men varmt har det varit. Sen kom älsklingen och en kompis till mitt jobb. Så då fick man sälsklap hem då. Efter det gjorde vi ärenden på stan och sen blev det åka hem. När vi kom hem fixade vi med kvälls maten och sen blev det att baka en kladdkaka. Sen har det bara varit en lugn stund framför tv och nu blir det att gå sova lite.   

           


Av Malin - 1 maj 2017 22:26

I morse gick vi en skaplig tid. Idag är man ledig också.  1 maj och idg vat solen här också. Man fixade sig lite först och tog fram lite kläder. Efter det gick man ner och tvättade lite. När man var klar med det gick man upp och fixade lite frukost. Sen hr vi fixa och gjort om lite här hemma. Mamma kom hit och hjälpt oss lite. Även lämnade hon lite saker till mig också. Sen var vi tvungna att köpa säckar och glödlampa. Vi köpte lite sallad också. Efter som vi hade massa saker att plocka upp när vi gjorde om där hemma. Tack så mycket mamma för hjälpen.Vi fixade allt annat själv sen och det tog hela dagen. Efter det blev det att ta en dusch och ta på sig natt kläderna. Nu blir det att försök sova lite.   

 

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards