prinsessanmalin

Alla inlägg den 18 maj 2017

Av Malin - 18 maj 2017 21:30

I morse fixade man sig lite extra. För idag var det förskolansdag. Vi firade eget på våran förskola. Det var teama troll. Jag hade den bilden med hatten. För den andra bilden såg mer ut som en björn. Fick låna lite saker av mina föräldrar. Vi gjorde roliga lekar och fikade. Lunch åt vi lite konstigare vad vi än brukar göra. Jag fick slutat tidigt idag och det var super varmt ute idag. När man kom hem tog vi det lugnt en stun innan vi fixade med kvälls maten. Man tog på sig mys kläder direkt när man kom hem. Sen har man bara tagit det lugnt framför tv med lite kvälls mellis förut. Snart blir det att sova igen och snart är det helg igen.  

         

                                                 6 år och 3 månader med min fina Daniel.<33  


Du och jag har så många fina minnen tillsammans. Fler vill vi ha. När man inte mår bra så finns du alltid där och jag älskar dig grymt mycket. Puss till dig älskling Daniel från din Malin.  


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards