prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 maj 2017

Av Malin - 28 maj 2017 21:22

I fredag och lördags var det fullt upp. Fredag var jag ledigt från jobbet. Vi gick upp tidigt och fixade oss. Vi åkte buss till E-tuna. För det var vår och pridefestival där fredag till lördag. Vi hade köpt biljetter till dom dagarna. Vi åt gott och gick runt och träffade kändisar. Vi var där med en kompis. vi var där länge på kväll. Vi kom hem på natten. Så det var bara att lägga sig när man kom hem. Happy pride till er alla.

                                                                                              

Imorse när vi vaknade var vi så trötta och seg. Men det var bara att gå upp. För vi hade tvätt tid idag. Efter det blev det att äta frukost och kolla på en serie. Senare blev det att hämta tvätten och hänga upp den. Tuls blev sp glad att vi var hemma idag. Efter det gjorde jag rent i katt lådan. Senare blev ta det lugnt en stund. Efter det fick det bli att fixa lite kvälls mat. Senare tog man fram kläder tills imorgon och sen blev det att ta en dusch. Det blir att sova nu är så trött så.   

   

                                                Grattis älskade mamma Anne-lie på mordag.   


Hoppas du blev glad för presenten som du fick förut. Tack mamma för att du alltid finns vid min sida fast vi tycker lite olika ibland. Du är den bästa mamma man kam ha och jag älskar dig puss och kram från din dotter Malin.  

                  Grattis till alla mammor även om inte vissa som finns så tänker dom på er ändå.  


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards