prinsessanmalin

Alla inlägg den 28 maj 2016

Av Malin - 28 maj 2016 21:00

I morse tog vi sovmorgon. Efter det fixade vi oss och åt frukost. Sen kom mamma och hämtade Danne. Jag cyklade till stan. För vi skulle lämna in den igen. Medans vi väntade på att den skulle blir klar så åkte vi och gjorde lite ärenden. Sen blev det lunch på Mcdonalds. För mamma hade rabbat lapp med sig. Pyret åkte med oss också. Sen hämtade vi upp cykel. Jag cyklade hem och dom andra tog bilen. Tack så mycket mamma att vi kunde åka med dig. Det var mullet väder idag. Skönt att jag fick hem cykel idag. Så man kan cykla till jobbet. Bussen blir så dyrt. När vi kom hem tog vi lugnt en stund och senare lagade vi tacos. Efter det har mat städat lite och rensat mer till loppisen som öppnar snart. Sen fixade man lite popcorn och lite dricka. För det hade jag förtjänat idag. För man har varit så duktig idag. Nu är det bara en lugn kväll framför tv mys. Truls sov så gott i sova i går högst uppe också och senare dag sova han på våra nya kuddar som vi köpte förut.  

     

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards