prinsessanmalin

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Malin - 24 maj 2016 22:04

Jobb dagen har varit bra. På rasten fikade jag ute i den här fina vädret. När jag cyklade hem vart det konstigt väder. Blåsigt och så var det konstig dimma vid vattnet. Såg lite ut som det var gult vid vattnet. När jag kom hem Var Dannes moster Lena hemma hos oss. För hon har fixat mitt och Dannes hår. Mitt syns inte så mycket. Så jag ska köpa en annan färg. Sen fikade vi lite. Efter hon åkte så gick vi till stan och åt. För klockan var så mycket. När man kom hem fixade vi lite här hemma och sen blev det en lugn kväll. Truls sov så sött i morse. Det var varmt redan tidigt i morse. Nu blir det att gå sova så man orkar gå i morgon.  

         

Av Malin - 24 maj 2016 06:40


                                 Idag har jag och min fina Daniel varit förlovade i 4 år och 8 månader.<33

Du vet att du är mitt allt och att du får mitt hjärta att slå för dig. Jag är alltid lycklig när jag får vara med dig min finaste. Jag älskar dig så obeskrivligt mycket. Det ska vara du och jag i hela livet ut. Pussar till dig älskling från din Malin. 


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards