prinsessanmalin

Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Malin - 20 maj 2016 22:10

I morse fick man lite sovmorgon. Efter man hade vaknat tog man en dusch och sen fixade man sig lite. Sen åt jag den frukosten som jag åt igår. Sen filmade jag Glossybox mors dag 2016. Hoppas ni kommer gilla att sen den. Tog även nya bilder på mig. Efter det tog jag bussen till jobbet. Tog lite te innan man började. På slute på jobbet tog vi en trevllig fika. Så man fick gå hem lite tidigare idag. Mamma hämtade oss på stan. För vi skulle äta mat hos dom och sen begrava Moa. Vi andra djur där också. Så det blir som en djurkyrkogård. Fick en film en gubbe från dumma mig av pappa. Tack så mycket pappa.  Det började så klart regna när vi skulle hem till dom också. Fick hålla i ett paraply. Sen åkte vi köpte lite gott. Jag hittade nya chokladen också. Tack så mycket för den goda maten också. Fick den här bilderna idag. Tack så mycket för dom. Idag har Karolina namnsdag och betyder att jag också har det. Fast jag stavas Caroline. Hurra hurra för mig. Nu säger jag trevlig helg och god natt.   

                           


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards