prinsessanmalin

Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Malin - 6 maj 2016 23:01

I morse gick man upp en skaplig tid. Efter man hade vaknat tog man en dusch och sen fixade man sig. Till frukosten blev det gröt och kaffe. Efter det tog jag bussen till jobbet. Där var det väldigt lugnt. Så jag fick gå tidigare hem. Jag möte kompisar och Danne på stan. För det var en vår marknad här idag. Vi gick runt och tittade. Jag fick en skiva av en kompis som han hade köpt till mig på loppisen tror jag. Tack så mycket för den. Vi gick åt lite mat och sen gick vi ner till Harrys. Jag köpte en cider. Den andra drickan köpte en kompis. Den såg så fin ut. Jag köpte den här väska på marknaden och lakritsrem. Jag köpte också en dricka men inte på marknaden. Så vi har varit borta hela dagen. Man tog olika bilder idag. Det var varmt redan tidigt på morgonen. Nu är man helt slut. Tog lite fil för en stund sen. För vi åt tidigare idag. Jag åt inte så mycket godis idag. Var inte så sugen. Tar det i morgon i stället. Nu får ni ha en trevlig helg nu alla.  

                           

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Skapa flashcards