prinsessanmalin

Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av Malin - 26 oktober 2016 22:16

I morse var man lite trött och det var så kallt idag. Men jobb dagen har vart mysigt vi har grillat äpplen ut i skogen. Efter jag hade slutat så hämtade mamma mig. Sen åkte vi till stan och fikade på stan med pappa som redan var där. Pappa bjlöd mig på det och sen köpte han en fika bröd till Danne som var hemma. Tack så mycket bästa pappa. När man kom hem tog jag en  dusch. Efter det kom en kompis och hämtade oss. Vi åkte ner till stan. Där handlade vi lite gott till bio som vi skulle gå på. När jag köpte godis så fick jag en kort lek. När jag köpte en dricka fick man olika smaker man kunde blanda och ha det i drickan. Efter det åt vi lite och sen gick vi till bio. Där träffade vi fler kompisar. Filmen hetter Morran och Tobias. Det var biopremiär idag också. Filmen var så roligt och bra. När vi kom hem blev det bra tv mys och snart blir det att gå sova. Så man orkar gå upp imorgon.  

                       


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards