prinsessanmalin

Alla inlägg den 23 oktober 2016

Av Malin - 23 oktober 2016 21:04

Hela helgen har det varit fullt upp. Därför bloggade jag inte i fredags och igår. I fredags började jag lite tidigare och var det lugnt på jobbet. Så jag kunde gå hem tidigare då. Efter jobbe träffade jag en kompis och Danne på stan. Vi gick hem och åt lite mat. Efter det tog jag en dusch och fixade mig. Sen tog vi bussen till Eskilstuna med en till kompis också. Vi åt lite på mcdonalds innan vi gick till harrys. Det var lite nytt där vid mcdonalds och på Harrys i Eskilstuna har vi aldrig varpå innan. Där träffade på Paradis hotell deltagarna Hampus,Cornelia och Cludia. Sen körde våran kompis bror hem oss. Men en av kompis pappa kom hämtade kompis sent. Efter som hans pappa jobbar med taxi. Så vi la oss sent på natten. Men vi hade det kul i alla fall. 

                              

   

Igår tog vi sovmorgon och sen fixade vi oss. Sen åt man lite frukost och sen gick vi ner till stan. Där möte jag och Danne mamma. Mamma skulle hälsa på morfar och då åkte vi också dit. Vi hade köpt med oss lite fika. Sen åkte vi hem. Vi åt lite kvälls mat och senare blev vi hämtade av mina föräldrar. Vi åkte till Eskilstuna och där träffade vi Peter Siepen. Efter det åkte vi och köpte fika bröd som jag och Danne bjöd på.  Tack så mycket vi kunde åka dit. Det var inge kul väder heller. Vi åkte hem till mina föräldrar. För vi skulle sova över där en natt. Vi kollade på tv tillsmmans och senare la vi oss. Det var lite kallt men det gick bra.  

           

I morse tog vi sovmorgon men måste ha sov lite konstigt. För hade lite ont i armen. Vi åt lite frukost och sen åkte vi hem. Vi lämnade bara sakerna och katten. Sen körde mamma oss till Micke. För två av hans barn har fyllt år. Vi fick den här fina tårtan och kakor. Efter fick vi åke med svärfar hem. När vi kom hem blev det senare att laga lite kvälls mat och det blev varma macker bara. För var inte så jätte hungrig. Efter det blev det att ta fram kläder tills i morgon och sen blev det ta en dusch. Sen hand tvättade man och senare tog man lite kvälls mellis. Snar blir det att gå sova lite. Men har alla fall haft en toppen bra helg men fullt upp har det varit.  

       

Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards