prinsessanmalin

Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av Malin - 19 oktober 2016 21:53

I morse var det inge roligt väder igen att vakna i. Det kom massa regn men har haft en bra dag på jobbet i alla fall. Idag gjorde jag en bra grej när jag var på väg hem. Jag såg en liten kanin som hade rymt. Den var så nära vattnet och vägen. Så jag ringde jag på ett hus och frågade flickan som öppnade om det var hennes. Tur så var det hennes. Så jag var kvar tills den kom till sin plats och hon tackade så mycket och blev så glad. För det hade inte varit kul  om det hade hänt den någonting och plus jag hade blivit själv glad om någon sa att mitt djur var borta. Sen såg jag en ambulans nära där också. Hoppas det inte hade hänt allvarligt. Det var blött inne i förrådet men inte på samma plats. För detsom var igår var borta i alla fall. Men det lukade konstigt där inne. Sen när man hade varit hemma ett tag blev vi hämtad av en kompis. För vi skulle till Eskilstuna lite snabbt och där hittade jag dom här nya godiserna. Hämtade ett paket jag inte visste att jag hade fått. Jag hade vunnit en tävling. Så jag vann denns boken. Så det blev sen mat när vi kom hem och sen tog man en dusch efter det. För stund sen åt vi lite gott och snart blir det att gå sova.             


Presentation


Hej jag heter Malin och är 32 år. Jag bor med min sambo som jag är förlovad med. Här får ni se vad gör om dagarna och när jag ladda upp youtube klipp. Även andra roliga saker.♥

Kontakt/Sponsring Mig: malin_u90@hotmail.com

Fråga mig

46 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta följer du min blogg?
 Det här är första gången
 En gång i veckan
 Varje dag
 Flera gånger om dagen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Prinsessanmalin

Prinsessanmalin


Ovido - Quiz & Flashcards